מדיניות הזמנות/משלוחים
עשיתם הזמנה? אז איך זה עובד בעצם?…..
איסוף עצמי
חובה לתאם ביום האיסוף את ההגעה בטלפון: 03-7392999
ימי א’-ה’: בשעות 9:00 עד 13:00 או 15:00 עד 18:00
כתובת: אזור התעשייה נוף הארץ, כפר קאסם
ב WAZE יש לרשום: אורו מתנות כפר קאסם
כתובת למשלוח דואר וחבילות: אורו טריידינג, ת.ד 2135 , רעננה 4365706
משלוח לנקודות איסוף – עד 5 קג’ – 15 ₪
לבירור נקודת האיסוף, נא להקליק על הלינק מטה או ליצור קשר טלפונית 03-7392999.
https://chita-il.com/run10/map_public.html
- *משלוח חינם לנקודות איסוף (לא עם שליח) ברכישה מעל 199 ₪
- מאפשר לכם לקבל חבילות בנקודות חלוקה בפריסה ארצית רחבה. לאחר שליחת המוצר, תקבלו SMS עם קוד סודי וכתובת לאיסוף.
-
חובה להזין בעת ההזמנה מספר נייד תקין (שיכול לקבל SMS). בהגיע המשלוח לנקודת האיסוף, ישלח לך מסרון עם פרטי האיסוף והקוד האישי.חובה לאסוף את החבילה תוך 72 שעות מקבלת SMS. חבילה שלא תאסף בזמן, ישלח בחזרה ומשלוח חוזר כרוך בתשלום על משלוח חדש.
- עד 7 ימי עסקים מיום המשלוח ביישובים באזור המרכז ועד 10 ימי עסקים מיום המשלוח ביישובים מרוחקים (בכפוף לתקנון השירות).
- קיים מספר מעקב אחר החבילה.
- מוגבל לחבילות במשקל עד 5 ק”ג (חבילות מעל 5 ק”ג חובה לשלוח עם שליח עד הבית בעלות 29 ₪)
- *משלוח חינם לנקודות איסוף (לא עם שליח) ברכישה מעל 199 ₪ – אינו חל על קטגוריה של מעטפות בלדרות/מוצרים שבירים/מוצרים עם נפח גדול/מוצרים במשקל מעל 5 ק”ג.
משלוח עם שליח עד הבית/מקום העבודה – עד 20 קג’ – 29 ₪ *ללא אזורים חריגים
- משלוח עד פתח הבית/מקום העבודה (מסירה ביד)
- עד 3 ימי עסקים מיום המשלוח באזורים רגילים וערים ראשיות (בכפוף לשירות בחברות שליחויות)
- * קיבוצים ומושבים – עד 5 ימי עסקים
- קיים מספר מעקב אחר החבילה
- מוגבל לחבילות במשקל עד 20 ק”ג (חבילות מעל 20 ק”ג, יפוצלו ל- 2 חבילות ויחוייבו בתשלום פעמיים)
משלוח עם שליח עד הבית/מקום העבודה – עד 20 קג’ – 49 ₪ *באזורים חריגים
-
- משלוח עד פתח הבית/מקום העבודה (מסירה ביד)
- עד 6 ימי עסקים מיום המשלוח באזורים חריגים: יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובים מעבר לקו הירוק, ישובי בקעת הירדן, ישובי עוטף עזה, ישובי ים המלח והערבה, אילת ויישובים סביב אילת (בכפוף לשירות בדואר ישראל/חברות שליחויות)
- קיים מספר מעקב אחר החבילה
- מוגבל לחבילות במשקל עד 20 ק”ג (חבילות מעל 20 ק”ג, יפוצלו ל-2 חבילות ויחוייבו בתשלום פעמיים
שימו-לב! בתקופות שלפני החגים, בעקבות עומסים בחברות השליחויות – ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
תקנון “אורו טריידינג”:
אחריות לטיב המוצרים – “אורו טריידינג” אחראית לטיב המוצר בעת קבלתו בלבד, אלא אם צוין אחרת במפורש בדף המוצר. למען הסר ספק, ובכל מקרה שיש בעיה/פגם עם המוצר, יש לפנות לחברה במייל/בטלפון עם הוכחות (תמונות המוצר הפגום או שליחת המוצר הפגום חזרה – ע”פ שיקול דעתה הבלעדי של “אורו טריידינג”) תוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ע”פ הרישום בדואר/צ’יטה.
- רשאים להשתתף במכירה בני 18 ומעלה אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל של אחת מחברות האשראי הבאות: מסטרקארד, ויזה.
- תנאי מוקדם לתוקף זכייתו של משתתף במכירה, הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקהולגביה.
- אורו טריידינג שומרת לעצמה את הזכות למנוע, באופן זמני או לצמיתות, השתתפותם של מציעים בהליכי המכירות השונים באתר, במידה ואורו טריידינג סבורה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כי מציעים אלה עלולים למכור מוצרים או שירותים שרכשו באתר אורו טריידינג לצדדים שלישיים ו/או לסחור בהם, וזאת מבלי לנמק החלטתה או להודיע על כך מראש.
לאורו טריידינג שמורה גם הזכות לבטל, לפי שיקול דעתה הבלעדי, כל זכייה או עסקה של מציע כאמור.
- במעמד המכירה, על הקונה לבחור בין אופציה של איסוף עצמי של המוצר לבין האופציה לקבלו באמצעות משלוח.
בחר הקונה באופציה של איסוף עצמי, ייצור קשר עם אורו טריידינג לתיאום הגעתו לאיסוף המוצר תוך המועד הקבוע כימי אספקת המוצר.
איסוף עצמי יתאפשר רק לבעל כרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה ולאחר הצגת כרטיס האשראי ותעודת הזהות.
איסוף עצמי של המוצר, יעשה ממחסני אורו טריידינג בהרצליה או ממשרדי אורו טריידינג בת”א, בהתאם לשיקול דעת אורו טריידינג ובתאום מראש.
מועד האספקה של המוצרים באתר אורו טריידינג, הינו תוך 10 ימי עסקים החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי.
- האתר מאובטח באמצעות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. העברת נתונים מאובטחים באתר בצורה מוצפנת בטכנולוגיות SSLהמאפשרת קידוד המספרים והאותיות לידי הרכבי סימנים הניתנים לפענוח רק באמצעות הגורמים המורשים לכך.
- שירות לקוחות והנהלת אורו טריידינג : טלפון : 03-7392999
מייל : oro.trading@gmail.com
- מחסור במלאי:אורו טריידינג עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג על- ידה קיים במלאי.עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של אורו טריידינג.
במצב כזה, לא תהא לאורו טריידינג כל אחריות לכל נזק שהוא שנגרם לקונה או לאחר, ולקונה לא תהא כל עילה ו/או טענה כלפי אורו טריידינג בגין הרכישה במכירה או ביטולה, ובכלל זה בגין רכישת מוצר במחיר גבוה יותר ו/או בגין אובדן רווחים ו/או בגין כל נזק אחר, ישיר או עקיף,שייגרם לקונה.
במצב כזה, אורו טריידינג ישתדל להציע לקונה מוצר חלופי, אשר אינו דומה בהכרח בתכונותיו ובמחירו למוצר הנרכש, בפנייה ישירה לקונה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו וזאת תוך 7 ימי עסקים החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי.
במידה ואין הקונה מעוניין במוצר החלופי, קמה לו הזכות לסרב לקבלו. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו.
- איחור באספקת המוצר:אורו טריידינג ו/או מי מטעמה אינה אחראית לאיחורים באספקת המוצרים והשירותים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתה,ובכלל זה: תקלות במערכות התקשורת, הטלפוניה ו/או המחשוב, אירועים של כוח עליון, פעולות איבה, שביתות, השבתות וכדומה.
בנסיבות בהן אספקת המוצר איננה אפשרית, רשאית אורו טריידינג אף לבטל את המכירה, ולהשיב לקונה את כספו, ככל ששולם, בגין אותה זכייה.
יודגש, כי אורו טריידינג אינה מתחייבת לאספקת המוצרים על פי מועדי האספקה לזוכים המתגוררים בישובים אשר קיימת בעיית גישה אליהם מטעמים ביטחוניים. לזוכים המתגוררים בישובים אלה עומדת האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי אשר יתואם עמם מראש, וזאת אם אין ברצונם להמתין לאספקת המוצרים למועד בו תוסר ההגבלה הביטחונית כאמור. - ביטול עסקה ע”י הלקוח:הלקוח רשאי לבטל את העסקה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, בתנאי ויחזיר את המוצר באריזתו המקורית. במקרה של ביטול עסקה מכל סיבה שהיא, חברת אורו טריידינג לא תחזיר ללקוח את דמי המשלוח של המוצר ללקוח ו/או דמי משלוח המוצר מהלקוח אל חברת אורו טריידינג. כמו-כן הלקוח ישלם דמי ביטול בגובה של 5% מגובה העסקה או 100 ש”ח, לפי הנמוך.
- הנהלת אורו טריידינגשומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכירה והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי.מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.
- התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות.
- מקום השיפוט בכל עניין ומחלוקת יהיה בבית המשפט המוסמך, בהרצליה בלבד.
תקנון משלוחים:
שימו-לב! בתקופות שלפני החגים, בעקבות עומסים בחברות השליחויות – ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
- במידה ומוצר נשלח על ידי החברה טרם הודעת הלקוח על ביטול עסקה, הלקוח יחוייב בעלות דמי הטיפול והמשלוח עד הלקוח ובנוסף חלה על הלקוח תשלום על המשלוח של המוצר חזרה למשרדי החברה ברעננה.
- לקוח אשר לא יאסוף את החבילה מסניף הדואר/נקודת איסוף צ’יטה אשר הופנה אליו והחבילה תוחזר עקב אי דרישה, יחוייב בעלות משלוח נוספת. לצורך קביעה זו, חברת “אורו טריידינג” נעזרת במדבקות דיווח מהדואר/צ’יטה בעניין חבילות שחזרו ושם רשום סיבת ההחזרה (המדבקה מודבקת על החבילה המוחזרת) ו/או ברישום של הדואר/צ’יטה על-גבי המעטפה בעניין סיבת ההחזר או SMS שנשלח ללקוח ע”פ הרישום בחברת צ’יטה.
- במקרה של טעות הלקוח במסירת פרטי כתובת המלאים (שם מלא, מספר רחוב, מספר בית, מספר דירה, עיר) למשלוח חבילות ו/או מסירת פרטי משלוח לא מלאים, יחוייב הלקוח בעלות משלוח נוספת. לצורך קביעה זו, חברת “אורו טריידינג” נעזרת במדבקות דיווח מהדואר/צ’יטה בעניין חבילות שחזרו ושם רשום סיבת ההחזרה (המדבקה מודבקת על החבילה המוחזרת) ו/או ברישום של הדואר/צ’יטה על-גבי המעטפה בעניין סיבת ההחזר או SMS שנשלח ללקוח ע”פ הרישום בחברת ‘צ’יטה.
- ניתן לאסוף חבילות באמצעות הודעת חבילה מהדואר/צ’יטה שופס ותעודת זהות של המזמין בלבד.5. במידה והלקוח לא קיבל את החבילה תוך 14 ימי עסקים מיום ההזמנה באתר “אורו טריידינג” ו/או מיום סיום הדיל באתרי קופונים (דוגמת גרופון, באליגם, ביגדיל, וואלהשופס, גרופלי ועוד), לא ניתן לבטל את העסקה ויש להמתין 30 יום מיום ההזמנה באתר “אורו טריידינג” ו/או מיום סיום הדיל באתרי הקופונים(זה הזמן שלוקח לדואר ישראל להחזיר את המוצר לשולח מיום שליחת החבילה). למען הסר ספק, אם החבילה חזרה לשולח מסיבות 2 או 3 בסעיפים הקודמים (אי איסוף החבילה ע”י הלקוח או מסירת פרטים לא נכונים), הלקוח רשאי לאסוף את החבילה בעצמו ממשרדי “אורו טריידינג” בתאום מראש או לשלם עבור דמי משלוח נוספים. במידה והלקוח ירצה לבטל את העסקה, ינוכה דמי המשלוח מדמי ההחזר ללקוח.כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981(להלן – “החוק”).
להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים):1. ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
2. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לא, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
3. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לחברה בלבד, בצירוף חשבונית באמצעות פקס ו/או באמצעות שליחת מכתב אל כתובת החברה.
4. תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או השירות או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה(להלן – “אי התאמה”) , תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם. אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר הנכס.
5. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. אם קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר לספק במקום עסקו, על חשבונכם.
6. מבלי לגרוע מהאמור בסעיפים ד’ ו-ה’ לעיל, במקרה שהעסקה שבוטלה בהתאם להוראות סעיף ב’ לעיל, הינה עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן), אשר כבר הוחל במתן השירות לפיה, תחויב בתשלום בגובה התמורה היחסית בעד השירות שניתן לך טרם מועד הביטול. בנוסף, במקרה שהותקן בביתך על ידי החברה או הספק טובין לצורך מתן שירות לפי העסקה, תהיה החברה רשאית לגבות ממך תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים. בנוסף, במידה והמוצר כבר נשלח אליך על ידי החברה טרם ההודעה על ביטול ההזמנה, החברה רשאית לחייב אותך בעלות המשלוח על פי מחירון דואר ישראל בהתאם למשקל המוצר.
7. דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של החברה לתבוע את נזקיה בשל כך.
על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
8. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:
א. טובין פסידים;
ב. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
ג. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995
ד. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
ה. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.